مسابقه کشوری رمضانیه با محوریت یزد برگزار می شود

یزدفردا :مسئول کانون مساجد استان یزد از برگزاری مسابقه "رمضانیه" ویژه ایام ماه مبارک رمضان در سطح کشور با محوریت استان دارالعباده یزد خبرداد.

علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد با بیان اینکه سوالات این مسابقه از کتابچه رمضانیه طراحی شده است گفت: کتابچه رمضانیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در قطع جیبی توسط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) یزد منتشر شده است.

وی ادامه داد: کتابچه رمضانیه شامل مجموعه اعمال و دعاهای ماه مبارک رمضان ، اعمال روز عید فطر،زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیرو ...می باشد.

وی افزود: در پایان این کتابچه سوالات مسابقه رمضانیه منتشر شده و شرکت کنندگان باید جواب سوالات را به صورت یک عدد چهاررقمی به شماره پیامک 10008940351 ارسال کنند.

حکیمیان با بیان اینکه علاقه مندان تا پنجم شهریور ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعت بیشتر می توانند با شماره های 83- 6283382-0351 و یا وبسایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد به آدرس www.masajedyazd.ir مراجعه کنند.

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: کتابچه رمضانیه در سطح کشور توزیع و مسابقه آن نیز به صورت کشوری برگزار می شودو به برگزیدگان جوایز نظیر مشهد مقدس و صدها جوایز ارزنده دیگر اهدا خواهد شد.

حکیمیان در پایان ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی و قرب و کمال انسانی دانست و تاکید کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر یک از 384 کانون فرهنگی هنری مساجد یزد در سطح استان دارالعباده برنامه های مختلفی را طراحی و اجرا می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا